Norway in Athens fest confirmed! Apoptygma Berzerk & more...

Error message

  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->load() (line 175 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Warning: array_flip(): Can only flip STRING and INTEGER values! in DrupalDefaultEntityController->cacheGet() (line 391 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/includes/entity.inc).
  • Notice: Trying to get property 'type' of non-object in eval() (line 13 of /var/www/vhosts/postwave.gr/httpdocs/modules/php/php.module(80) : eval()'d code).


Norway in Athens fest confirmed! Apoptygma Berzerk & more...

/ Mar 12, 2007 / comments

M² Music Entertainment


proudly presents

NORWAY IN ATHENS FESTIVAL


21 & 22 Aπριλίου
@ Fuzz club

Βουλιαγμένης 22, Αθήνα - Tηλ.: 210 9224 641

Τιμή εισιτηρίου: 40 euros ανά ημέρα –
Οι πόρτες ανοίγουν στις 8.30 μ.μ.

Προπώληση εισιτηρίων:
Metropolis, Ticket House, fnac

Line-up:

Σάββατο, 21 Απριλίου


APOPTYGMA BERZERK

Maika

 

Κυριακή, 22 Απριλίου

APOPTYGMA BERZERK

Magenta


KAIN

 

BIO'S:
APOPTYGMA BERZERK
Η
ιστορία του γκρουπ, και λίγα λόγια για τις πρόσφατες κυκλοφορίες τους "You and me against the world" και "Sonic Diary"

Band members
- Stephan
L. Groth
- Geir Bratland
- Fredrik Brarud
- Angel

Σχηματίστηκαν το 1991 από τον Stephan Groth,
και έκτοτε οι Apoptygma Berzerk έχουν υπάρξει ένα γκρουπ συνεχών
μεταμορφώσεων και αντιθέσεων. Αυτό δεν άλλαξε ούτε μετά την πρόσφατη
μεταπήδηση τους από τη Warner (τελευταία
κυκλοφορία τους από την οποία ήταν το "Harmonizer"
lp, το 2002) , στην GUN.
Οι Apoptygma Berzerk
έχουν πλέον αποδείξει ότι γνωρίζουν πολύ καλά τη συνταγή του να συνθέτουν
"εύηχη", αισθαντική και άκρως χορευτική ηλεκτρονική μουσική. Από τα πρώτα
τους δισκογραφικά βήματα άλλωστε, με τα άλμπουμ "Soli
Deo Gloria" (1993), "7"
(1996), αλλά και το Welcome to Earth" (2000), που τους
χάρισε την επιτυχία, έχουν καταφέρει να θέσουν τα δικά τους standards, σε ότι αφορά τον ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό
ήχο. Οντας συνεπείς και καινοτόμοι στο χειρισμό των διαφόρων στοιχείων από
την electronica, το industrial
και το techno αλλά και τις πολυποίκιλες επιρροές τους,
καταφέρνουν να δημιουργούν ένα νέο, μοναδικό μίγμα κάθε φορά, μετατοπίζοντας
με κάθε νέα τους κυκλοφορία το σημείο στο οποίο επιλέγουν να εστιάσουν.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο η εύκολη ετικέτα
"electro" που επιλέχθηκε για να περιγράψει τον ήχο
τους αποδείχθηκε ανεπαρκής. Γιατί οι AB
αντλούσαν εξαρχής την έμπνευσή τους όχι μόνο από τους γκουρού Kraftwerk, τους Front
242, ή τους OMD, αλλά και από γκρουπ της "άλλης πλευράς", όπως είναι
οι Alice in Chains, οι Pixies,
η PJ Harvey, οι Sonic Youth και οι Ride!

Xαρακτηριστικό
παράδειγμα αυτής της αγάπης του Stephen Groth και της παρέας του για τα rock
ιδιώματα, και της έλξης που τους ασκούν, η περίφημη, καθαρά ηλεκτρονική
διασκευή που έκαναν στο θρυλικό "All Tomorrow's parties" των Velvet
Underground του 1967, μια επιλογή που δεν θα ανέμενε
κανείς από ένα γκρουπ σαν τους AB. Όπως λέει και ο
ίδιος ο Groth, σε μία συνέντευξή του, όμως, «πάντοτε ήταν σημαντικό
για μένα να συστήνω στους οπαδούς των Apoptygma Berzerk κλασικά τραγούδια,
ώστε να μπορούν να αντιληφθούν καλύτερα από πού έρχομαι. Επέλεξα να
διασκευάσω το "All tomorrow's parties" στο πρώτο μου άλμπουμ, και ήταν τόσα
πολλά τα γράμματα που έλαβα - την εποχή που δεν υπήρχε ακόμη το e-mail - από fans που μου έγραφαν για το πόσο cool
είναι το κομμάτι και που ρωτούσαν μα
ποιος είναι αυτός ο τύπος ο
Reed,
τελοσπάντων;
!
Κι εγώ τους απαντούσα ότι αυτοί είναι οι Velvet
Underground και οφείλετε να γνωρίζετε την ιστορία
τους! Γιατί αυτοί είναι το σημαντικότερο γκρουπ που υπήρξε ποτέ!»...

Στην δική του εκδοχή του "All tomorrow's parties" άλλωστε,
συμπεριλαμβάνονται τα αυθεντικά φωνητικά της Nico,
κάτι που ποτέ ξανά πριν δεν είχε επιτραπεί, χαρίζοντας στη διασκευή των Apoptygma παγκόσμια αποκλειστικότητα! «Με τις
διασκευές που επιλέγω να κάνω, θέλω να δίνω κίνητρο στον κόσμο να ακούσει και
την πρωτότυπη σύνθεση, ακόμη και στο iTunes,
αν αυτό προτιμούν, ώστε να ανακαλύπτουν ποιες είναι οι ρίζες μας, ποιοι
είμαστε και περί τίνος πρόκειται. Γιατί είναι αλήθεια πως αποτελώ προϊόν όλων
αυτών των τραγουδιών. Λένε πολλά γι'αυτό που είμαι».  

Στο άλμπουμ που κυκλοφόρησαν το 2005, με
τίτλο "You and me against the world", οι AB απέδειξαν ότι εννοούν τα λόγια του Groth στην πράξη, αυτή τη φορά επιλέγοντας να αποτίσουν φόρο
τιμής στο "Cambodia" της Kim
Wilde και το "Shine on" των House of Love. Kαι ήταν αυτό το άλμπουμ με το οποίο έκαναν για πρώτη
φορά σαφή στροφή προς το εναλλακτικό rock,
δεδομένου ότι εδώ ο ήχος τους παύει να είναι διακριτός ηλεκτρονικός ήχος,
αλλά τουναντίον παραπέμπει ξεκάθαρα στις επιρροές τους από τις αρχές των nineties. Σημαντικό ρόλο για τη διαμόρφωση του τελικού
αποτελέσματος παίζει και η επιστροφή του κιθαρίστα Anders
Odden. Στο "You and me against the
world", οι AΒ κάνουν ένα βήμα
παραπέρα και αλλάζουν τελείως στυλ, αναζητώντας κατευθείαν γραμμή
επικοινωνίας με τη χρυσή εποχή της 4AD, και τα γκρουπ που
υπήρξαν το σήμα κατατεθέν αυτής, βλέπε Pixies,
Dead Can Dance, This Mortal Coil και Cocteau Twins.
Ιδιαίτερα στο κομμάτι με τίτλο "Back on track" είναι εμφανής αυτή
η αναγωγή, αφού στα φωνητικά συμμετέχει και η Anneli
Drecker από τους Bel
Canto.

Και φυσικά ξένισαν αρκετούς. Ηταν πολλοί οι
οπαδοί τους που εξέφρασαν σχετική δυσαρέσκεια για αυτή τη στροφή, ωστόσο και
εδώ ήταν παρών ο ηλεκτρονικός ήχος. Απλώς αυτή τη φορά οι Apoptygma τον είχαν ντύσει με κιθάρες, live drums και γενικότερα μια
αίσθηση περισσότερο αναλογική. «Εξακολουθούμε να είμαστε ηλεκτρονικοί! Μόνο
που τώρα υπάρχουν και κιθάρες», σπεύδει να διευκρινίσει ο Stephan. «Οι Apoptygma Berzerk πάντοτε έκαναν
εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα. Ξεκινήσαμε ως μία industrial/EBM μπάντα, μετά
στραφήκαμε προς το techno-dance-future-pop. Eξελιχθήκαμε από ένα underground ηλεκτρονικό γκρουπ, σε μία pop ηλεκτρονική μπάντα, και τώρα κάνουμε ... τι;» Καλή
ερώτηση.

"Sonic Diary" - η πιο πρόσφατη
κυκλοφορία των
Apoptygma
Berzerk

Μα, αυτό ακριβώς που είχαν ξεκινήσει να
κάνουν από το προηγούμενο κιόλας άλμπουμ. Με περισσότερο χιούμορ και
φιλοδοξία. Επέλεξαν λοιπόν μια σειρά από τραγούδια, τα πιο αγαπημένα και
χαρακτηριστικά, από αυτά που "έγραψαν" πάνω τους, και τους επηρέασαν. Και
εγένετο το "Sonic Diary", η τελευταία
δισκογραφική τους δουλειά, που κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2006. «Είναι τόσα
πολλά τα τραγούδια που θα ήθελα να διασκευάσω» εξηγεί ο Stephan. «Όταν λαμβάνω ένα άλμπουμ με το
ταχυδρομείο, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τσεκάρω αν υπάρχουν διασκευές.
Απλώς μου αρέσει αυτό, ιδίως αν είναι τραγούδια που μου αρέσουν έτσι κι
αλλιώς. Είναι πολύ ενδιαφέρον να ακούς τον τρόπο που δουλεύουν άλλοι
καλλιτέχνες όταν κάνουν μια διασκευή. Αν το τραγούδι είναι καλό, μπορείς να
κάνεις καλή διασκευή. Εξακολουθεί να είναι ένα καλό τραγούδι. Οι διασκευές
τραγουδιών είναι ο τρόπος μου να δείξω το σεβασμό μου στους καλλιτέχνες που
υπήρξαν σημαντικοί στη ζωή μου».

Κι έτσι, στο Sonic
Diary μπόρεσαν και χώρεσαν τραγούδια όπως τα "A Strange
Day" των Cure, "Fade To Black" και "Nothing Else Matters" των Metallica, "Coma White" του Marilyn
Manson, "Who's Gonna Ride Your Wild Horses" from U2, αλλά και πιο
πρόσφατες συνθέσεις, όπως η super επιτυχία των Keane, "Bend and break"! Σε αυτά προστέθηκαν τα Cambodia
(Kim Wilde) και Shine On (House of Love) που είχαν ήδη κυκλοφορήσει, στο "You And Me Against The World".

  
 

MAGENTA

 

Vilde - voice

Anders  - guitars, programming and voice

Daniel B. - guitars, backing vocals

Elec This - synth and programming

magenta
Οι
Magenta σχηματίστηκαν το 1995, με πυρήνα τον Anders και τη Vilde, και μια
σειρά από αξιόλογους guest αλλά και session μουσικούς να συμπληρώνουν τη σύνθεση του γκρουπ. Ο Anders Odden ήταν ήδη γνωστός στη ντόπια
μουσική σκηνή, από τη συμμετοχή του στους Cadaver και τους Apoptygma Berzerk, ενώ κατά καιρούς έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα όπως
οι Arcturus, DHG, Mayhem, Satyricon
και Celtic Frost.

Δεν
χρειάστηκε πολύς χρόνος μέχρι να καταφέρουν να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του
Νορβηγικού Τύπου. Το 1997 μόλις, το κρατικό κανάλι της χώρας, NRK P3, μετέδωσε το single Secret Sky δύο εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του στην αγορά, βάζοντάς το
εγκαίρως στο χάρτη. Το single γνώρισε
αμέσως επιτυχία, εξασφαλίζοντας τεράστιο air play, αλλά και ευρύτατη κάλυψη από τα media, πριν καν την κυκλοφορία του ντεμπούτου lp. Το ίδιο τραγούδι όμως πέρασε γρήγορα τα σύνορα, μέχρι την
κοντινή Γερμανία. Το έντονο ροζ εξώφυλλο του ep, ωστόσο, λογοκρίθηκε από τους Γερμανούς, λόγω της φωτογραφίας που
περιείχε: Η Barbie να χαιρετάει με το χέρι της σηκωμένο με τέτοιον τρόπο
που παρέπεμπε απευθείας στο γνωστό χαιρετισμό των Ναζί! Οι Magenta δεν είχαν φυσικά ιδέα όταν επέλεγαν το συγκεκριμένο εικαστικό
θέμα ότι θα προκαλούσαν τέτοιους συνειρμούς. Ωστόσο, και οι ίδιοι οι Γερμανοί
αναγκάστηκαν τελικά να παραδεχτούν ότι η εν λόγω αναγωγή ήταν μάλλον ατυχής,
επιτρέποντας έτσι την κυκλοφορία του ep
στη χώρα τους...

 «Πίστευα πως είχαμε πετύχει να σχεδιάσουμε ένα
χαριτωμένο pop εξώφυλλο. Η Barbie και ο Ken να χαιρετάνε μαζί με έναν μπλε Βούδα, απ' ό,τι φαίνεται όμως η
επιλογή που κάναμε μπορούσε να παρερμηνευθεί» σχολίασε τότε η Vilde στον Τύπο. Το εν λόγω ep
εξαντλήθηκε τελικά λίγο αργότερα, έχοντας πλέον τώρα αποκτήσει συλλεκτική αξία.
Και αν και η πρώτη συνάντηση των Magenta με τη
Γερμανία στιγματίστηκε αρχικά από τη Barbie ...
Ναζί, ήταν σε αυτή τη χώρα που η μπάντα αγαπήθηκε τόσο πολύ, ώστε να μπορεί
κανείς να ισχυριστεί, χωρίς ίχνος υπερβολής, ότι το νορβηγικό γκρουπ έχει
επάξια τη δική του θέση δίπλα στα λουκάνικα Bratwurst και τα δερμάτινα παντελόνια Lederhosen! Τα γράμματα από Γερμανούς θαυμαστές κατέφθαναν κατά
δεκάδες, τα άλμπουμ του γκρουπ πουλούσαν σε ρυθμούς τρελούς, και την ίδια εποχή
που ο Anders περιόδευε μαζί με τους Apoptygma Berzerk, η Vilde ανέλαβε από το σπίτι της την επικοινωνία με τους fans αλλά και τους συνεργάτες της μπάντας. Και το έκανε με μεγάλη
επιτυχία, αφού καρπός αυτής της προσπάθειας ήταν μια σειρά από συνεργασίες με guest μουσικούς περιωπής, όπως οι Trickster G (Arcturus, Ulver), Jean Luc De Meyer (Front 242), Mark Francombe (Cranes), Jonny Sjo (D´Sound), Maniac (Mayhem), Lasse Balvaz Johansen (Cadaver) ή ο John Macaluso (Power Mad, Yngwie Malmsteen).

Εκτός
όμως από τις εξαιρετικές φωνητικές της ικανότητες και το ταλέντο της στην
επικοινωνία, η Vilde έγινε γρήγορα γνωστή και για την τάση της ... στα ατυχήματα!
Το πάρτυ που διοργάνωσε η μπάντα  με
αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου τους lp, Periode, το 1998, έγινε σε ένα υπαίθριο παγοδρόμιο στη μέση του
Οσλο, προκαλώντας την αγωνία των fans της όμορφης
τραγουδίστριας, που αναρωτιόντουσαν πόσα κόκαλα θα έσπαγε αυτή τη φορά... Το
πέσιμο δεν το απέφυγε, αλλά τουλάχιστον αυτή τη φορά χτύπησε μόνο στο κεφάλι
(!), ξεμπερδεύοντας με μερικά ράμματα. Είχε άλλωστε ήδη τόσο μέταλλο στο σώμα
της, που κάθε ταξίδι με αεροπλάνο ήταν μια μικρή περιπέτεια στο εκάστοτε security check. Ένα αθώο χτύπημα στο κεφάλι ήταν
το καλύτερο δυνατό σενάριο!

Μετά
την ανάρρωση της Vilde, το γκρουπ περιόδευσε εντατικά στη
Νορβηγία και τη Γερμανία, ενώ πολλά από τα τραγούδια τους επιλέγονταν πλέον για
compilations σε όλο τον κόσμο, ενώ το Blue Psycho, από το Period, ιδιαίτερα, ήταν αυτό που άνοιξε γι' αυτούς τις πόρτες της
"δύσκολης" αμερικάνικης underground
σκηνής, με αποτέλεσμα μια σειρά από συναυλίες στις Η.Π.Α.

Το
πρώτο video-clip που γύρισαν οι Magenta ήταν για το "One Mind", από το ντεμπούτο ep τους. Τα γυρίσματα έγιναν το 1999 στη Νέα Υόρκη, παρ' όλα αυτά
όμως λογοκρίθηκε και απαγορεύθηκε η 
προβολή του από το MTV. Πίσω στη
Νορβηγία, ευτυχώς το γκρουπ δεν αντιμετώπισε αντίστοιχο  πρόβλημα. Φαίνεται ότι οι Νορβηγοί διαθέτουν
πιο γερό στομάχι, κι έτσι το clip έπαιξε και
στο κρατικό δίκτυο, NRK, και στα TV2 και TV3. Το αμέσως επόμενο video-clip ήταν για το "All Over" από το άλμπουμ τους Little Girl Lost, με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά τον διάσημο καλλιτέχνη Mortiis. Το "All Over" έμελλε να γίνει η σημαία των Magenta, αφού έντυσε τη διαφημιστική καμπάνια της Coca Cola για το Sprite Zero, βάζοντάς τον ήχο του γκρουπ
κυριολεκτικά μέσα σε όλα τα σπίτια. Η καμπάνια ήταν όντως τεράστια σε μέγεθος,
κι έτσι το single σκαρφάλωσε στο #2 των ελληνικών chart, προσθέτοντας άλλη μια χώρα στο ενεργητικό του γκρουπ.

Με
το άλμπουμ Little Girl Lost, το δεύτερο μέτα το Periode,
οι Magenta απέδειξαν ότι διαθέτουν μεγάλα
αποθέματα δημιουργικότητας. Με κιθαριστικά riffs λουπαρισμένα ανάποδα, φωνητικά στα Ταϊλανδέζικα σε ένα ντουέτο με
τη Vilde να τραγουδάει στα αγγλικά, guest συμμετοχές από καλλιτέχνες όπως οι Trickster G (Ulver), Maniac (ex-Mayhem) και Johnny Sjo (D´Sound), ηλεκτρονικά στοιχεία, επιρροές
από το gospel κι ένα σωρό άλλα διαφορετικά και ετερόκλιτα, οι Magenta εντυπωσίασαν αυτή τη φορά τους οπαδούς τους, περνώντας από
την pop ατμόσφαιρα του Periode,
στον experimental ήχο που έτσι κι αλλιώς θα τους χαρακτήριζε στη συνέχεια. 

Μεταξύ
του 2002 και του 2003, το γκρουπ έκανε μια μεγάλη περιοδεία που κατέληξε στην
εμφάνισή τους στο Arvika Festival, για να ακολουθήσει στη συνέχεια μια περίοδος ...
αγρανάπαυσης. Σε αυτό το ίδιο διάστημα, ο Anders ηχογραφεί άλλο ένα άλμπουμ 
με τους Cadaver, το Necrosis,
γίνεται μέλος των Apoptygma Berzerk λίγο πριν την κυκλοφορία του άλμπουμ τους "You And Me Against The World" και περιοδεύει μαζί με τους
θρυλικούς Celtic Frost.

Ωστόσο,
το γκρουπ δεν εφησυχάζει. Ετοιμοι να κυκλοφορήσουν οσονούπω την καινούρια τους
δισκογραφική δουλειά, οι Magenta υπόσχονται να
προκαλέσουν για άλλη μια φορά έκπληξη. Εστιάζοντας αυτή τη φορά στα φωνητικά
της Vilde, το γκρουπ θα κινηθεί στο ύφος του εξαιρετικού πρώτου τους
ep Secret Sky, αλλά με πιο σύγχρονο ήχο.

 

Releases:
1997 - Magenta
EP ,
RapaxProd/AT&MT

1998 - Periode Full length CD , RapxProd/Tatra

2002 - Little Girl Lost Full length CD, Re:pop

2006:

Magenta have been working on their new album
Anders did a worldwide tour as session guitarist for the infamous and legendary
Celtic Frost.

 

 
MAIKA

 

maikaΚατάγονται από μια
μικρή επαρχιακή πόλη της Νορβηγίας. Η μουσική τους περιλαμβάνει ήχους από
μεγάφωνα, τηλέφωνα, παιδικές φωνές και πολλά - πολλά άλλα. Δεν χρειάζεται να
προσπαθήσει κανείς να τους κατηγοριοποιήσει. Οι επιρροές τους πολλές και
διαφορετικές.

Οι MAIKA πήραν το
όνομά τους από την ομώνυμη θρυλική ηρωίδα, cult παιδικής σειράς της
δεκαετίας του '70, που ήταν μισή εξωγήινη και μισή ... Τσέχα!

Ο ήχος τους είναι ένα
κολλάζ από διάφορα - από την Suzanne Vega
μέχρι και τους Judas Priest - με μια ιδέα από Shakira,
στα φωνητικά. Που θα μπορούσε να είναι και η Dolores O'
Riordan, των Cranberries!

Οι ανερχόμενοι Maika
συνδυάζουν την παράδοξη κι ενδιαφέρουσα αυτή μουσική μίξη, με μια δόση pop
ευαισθησίας στους στίχους, δημιουργώντας τελικά ένα εντελώς δικό τους ύφος.

Με την δική της
μοναδική οπτική, που κάνει αξέχαστες όχι μόνο τις μελωδίες, αλλά και τον τρόπο
με τον οποίο τις ερμηνεύει, η τραγουδίστρια του συγκροτήματος Aria
- επαγγελματίας χορεύτρια και ολίγον τι ... ξωτικό - φαίνεται να έχει κατανοήσει
απόλυτα τις ανάγκες της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας.

Τον Ιανουάριο του
2007, οι ΜAIKA βρίσκονταν στο νούμερο 10 των Myspace - bands
της Νορβηγικής εφημερίδας VG. To
2006 σκαρφάλωσαν στο νούμερο 4 των pop charts,
στο νούμερο 12 των rock charts
και στο νούμερο 22 της γενικής κατάταξης του indie site,
Ultimate Band List (UBL). Συγχρόνως το site είχε εκτενές αφιέρωμα
στο συγκρότημα, στην πλέον ... πολυσύχναστη κεντρική σελίδα του.

Το ντεμπούτο άλμπουμ
τους θα κυκλοφορήσει σύντομα στην Ελλάδα από την Μ².

 

 
KAIN

 

Οι ΚΑΙΝ είναι το
ελληνικό γκρουπ που ανοίγει το φεστιβάλ, την Κυριακή, 22 Απριλίου. Ιδρύθηκαν
στην Αθήνα, στα τέλη του 1990, αρχικά με την ονομασία "The World
of Κain",
από τους: Βασίλη  Καπανίκη (κιθάρες /
πλήκτρα / φωνητικά), Γιάννη Ρήγα (φωνήτικα / κιθάρα) και
Γιάννη
Κουτσογιάννη (ηλ. μπάσο / φωνητικα), όλοι τους μέλη διαφόρων
συγκροτημάτων όπως οι NEMESIS, PURPLE OVERDOSE, ENEMA κ.α.

Οι στίχοι τους, όλοι
στα Αγγλικά ή τα Γερμανικά, έχουν ως σημείο αναφοράς και έμπνευσης τα μεγάλα
ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος σε παγκόσμιο επίπεδο: η
καταστροφή του περιβάλλοντος, ο πόλεμος, το μίσος, η απληστία και τα λοιπά
μελανά σημεία στην ιστορία του είδους...

Κατά το διάστημα
1991-1993 εμφανίστηκαν σε διάφορα γνωστά club και festival στην Αθήνα αλλά και
την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο ήχος τους είναι rock με στοιχεία από hard
rock, gothic
έως progressive
και ψυχεδέλεια.

Τον Ιανουάριο του
1993, ωστόσο, η μπάντα διαλύθηκε, αφού πριν, και συγκεκριμένα το καλοκαίρι του
1992, πρόλαβαν να ηχογραφήσουν το υλικό τους, χωρίς όμως να προχωρήσουν στην
επιμέρους επεξεργασία και παραγωγή.

Λίγους μήνες πριν, το
Νοέμβριο του 2006, προστέθηκε ένα νέο μέλος στην αρχική ομάδα, ο Δημήτρης
Αρμαριώτης (τύμπανα / κρουστά), και το συγκρότημα επανασυνδέθηκε,
αυτή τη φορά με το όνομα ΚΑΙΝ.

Στο φεστιβάλ οι Kain
θα παρουσιάσουν το project με γενικό τίτλο "The
World of Kain",
το οποίο θα κυκλοφορήσει σύντομα σε cd στην Ελλάδα. Εχουν δε
ήδη ξεκινήσει το re-mastering της αρχικής ηχογράφησης του 1992, προσαρμόζοντάς το στα σημερινά standards της παραγωγής,
χωρίς ωστόσο να αλλοιώσουν το ύφος τους.