ΝΤΙΣΚΟΛΑΒΑ #006 - Depp Shop Boys : The Tennant
ΝΤΙΣΚΟΛΑΒΑ #006 - Depp Shop Boys : The Tennant
Υπάρχουν πολλά είδη του γένους ανθρώπου τα οποία αφού δεν μπόρεσε να παρατάξει ο Αριστοτέλης δύσκολα θα το κάνει οποιοσδήποτε άλλος. Shape-shifters, alter egos, άνθρωποι με δύο εμφανίσεις, άνθρωποι με δύο alter egos τα οποία αν προσθέσουμε ηλικιακά κάνουν αυτόν του οποίου αποτελούν alter egos, ποιος ξέρει τι άλλο ακόμη. Ίσως πρέπει να στρωθώ για την καταλογογράφηση αν και ματαιοπονώ.
Σκεφτόμουν τις προάλλες ότι είναι τόσο εμφανή ορισμένα πράγματα, ο Martin Kove λ.χ., ο κακός δάσκαλος καράτε του Καράτε Κιντ δεν είναι παρά το ανάποδο χρονολογικό του Kerry King. Αυτή πρέπει να αποτελεί μια ακόμη κατηγορία ανθρώπων. Ο Kerry έχει γεννηθεί το 1964, ενώ ο Martin το 1946. Αυτό από μόνο του φυσικά δεν λέει τίποτε αφού θα έπρεπε να θεωρώ με αυτή την ηλίθια λογική ότι όσοι έχουν γεννηθεί το 1987 αποτελούν εν δυνάμει ανάποδα χρονολογικά δικά μου. Αυτό που δείχνει αντίθετα την ιδιότητα του Kove και του King είναι τα γεγονότα της εποχής: στο Καράτε Κιντ ο ρόλος του Kove είναι να φωνάζει σε όλη την ταινία Show no mercy! στους βλαμμένους μαθητές του. Η ταινία είναι του 1984. Την ίδα εποχή κυκλοφορεί ο πρώτος δίσκος των Slayer ο οποίος ονομάζεται, ναι σωστά, όχι βέβαια Martin Kove αλλά Show no mercy. Θα μπορούσε να ήταν και show no mega που δείχνει ταινίες του 1984 το 2014 αλλά δεν ήταν πια τόσο μπροστά οι slayer - ο Mustaine τους έμαθε κιθάρα.
Αλλά αυτά είναι αυτονόητα.
Άρχισα να αμφισβητώ λίγο την νοητική μου υγεία στα ματς του Ολυμπιακού με την Παρί, όταν κοιτάζοντας τον Ιμπρα(χ)ίμοβιτς βρήκα ότι αποτελεί άνθρωπο με δύο εμφανίσεις, με το αξιοσημείωτο ωστόσο να είναι ότι η δεύτερη εμφάνισή του παραπέμπει αντί σε άλλον σε άλλη - και δεν μιλάω για τη Σακίρα. Ο Ίμπρα θα ορκιζόμουν ότι είναι μια γνωστή μου!
(Έχω δει την Παρί να αγωνίζεται μόνο με μια φανέλα. Όταν φορά τη δεύτερή της θα μπορούσε άραγε να εμφανίζεται στη θέση του παραδοσιακού Ίμπρα η γνωστή μου; Θα άξιζε ένα εισιτήριο διαρκείας για να μελετήσω τα δεδομένα.)
Ώπα! Είπα. Είσαι σίγουρος ότι την παλεύεις; Ok, υπάρχει μια ομοιότητα που μπορείς να διακρίνεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, αλλά αυτό; Να λες ότι το ίδιο άτομο έχει δύο ετεροφυλικές εμφανίσεις; Χμ. Από τον ψυχίατρο προτίμησα τον Ντοστογιέβσκι και τους Σταθμούς της Τρέλας - δεν έλεγε τίποτε για την ύπαρξη ατόμων με θηλυκή και αρσενική εμφάνιση. Θυμήθηκα τότε ότι καθ' όλη τη διάρκεια των αγώνων επαναλάμβανα στο πρόσωπο του Ίμπρα τη λέξη μαλάκα.
Μαλάκα. Όποιος έχει δει το Trainspotting θα θυμάται τη ρήση ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχει άντρας και γυναίκα, μόνο μαλάκες. Τέλεια. Το μέλλον είναι εδώ, και όσοι πιστεύουν ότι μπορεί να είμαι τρελός βλέποντας στον Ίμπρα και τη γνωστή μου το ίδιο πρόσωπο απλά δεν έχουν δει το Trainspotting.
Αφού με τη λουσιφεριανή εγελιανή διαλεκτική απέδειξα την ψυχική μου υγεία μπορώ να μπω στο ψητό.
Το άρθρο δεν αφορά τον Ίμπρα. Αφορά αυτό το μο^%ι που στην εφηβεία μου έτρωγε όλες τις γκόμενες. Ήταν παντού. Όποτε πλησίαζα γκόμενα, αυτή μου έλεγε, δεν είσαι και σαν τον
Johny Depp!
(Συνειδητοποιώ εκ των υστέρων ότι έμαθα Γερμανικά μόνο και μόνο γιατί η λέξη Τούβλο στην εν λόγω γλώσσα είναι η λέξη Depp. )
Ξέρω ότι ποτέ δεν θα κατορθώσω να τον ξεπεράσω σε δημοτικότητα. Απλά θέλω να δείξω ότι ο Depp δεν ανήκει παρά στους ανθρώπους που είναι resonators άλλων ανθρώπων οι οποίοι μπορεί να είναι resonators άλλων, μπορεί και όχι.
O Johnny Depp λοιπόν είναι resonator του Roman Polanski!
(Θα μπορούσε να είναι το alter ego του Tim Burton; Δυστυχώς δεν ενδιαφέρει εδώ, αλλά είναι ένα δείγμα της άπειρης κατηγοριοποίησης στην οποία θα πρέπει να υποβάλλω την ανθρωπότητα για να πετύχω εν τέλει την πλήρη εξαφάνισή της μέσα σε κατηγορίες οι οποίες θα υποχωρούν σε συρτάρια στο μυαλό μου και θα επανέρχονται όταν χρειάζεται για να αποδείξω ότι αποτελώ τον τέλειο βιβιλιοθηκάριο της ανθρώπινης ζωής η οποία σε όλες της τις μορφές δεν είναι παρά μια σελίδα το πολύ από ένα βιβλίο).
Εντάξει σιγά το δύσκολο, θα πεις. Φυσικά και είναι resonator. Τόσες ταινίες έχει γυρίσει ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης με πρωταγωνιστή τον Keith Richards, δηλαδή τον Johnny Depp.
(Άρα ο Polanski έχει συνεργαστεί με τον Richards! ανακάλυψη που μόλις επιβεβαίωσε τη μόνη θεωρία η οποία έχει πραγματωθεί σε αυτή τη ζωή)
Ναι αλλά δεν έχει γυρίσει ακόμη εκείνη η οποία θα αποδεικνύει την πλήρη resonance. Δουλειά μου είναι να αποκαλύψω την ταινία η οποία θα γυριστεί. Πολύ σύντομα πιστεύω.
Το ωραίο είναι ότι για να φτάσω στην ανακάλυψη έπρεπε να δω το video clip του Rent, του διαβολικού - όπως έχω αποδείξει παλαιότερα - διδύμου των Pet Shop Boys, οι οποίοι ονομάστηκαν έτσι προσπαθώντας να μιμηθούν το περίφημο SPK αλλά μάλλον θυμίζουν IRS.
( Είναι απίστευτο τι μπορεί να βρεις σκαλίζοντας! Απίστευτη καύλα!)
Οι SPK είναι οι PSB!
Παραθέτω : SPK was formed in 1978 in Sydney when New Zealand-born Graeme Revell (aka "EMS AKS", "Operator", "Oblivion") met Neil Hill (aka "Ne/H/il"). Revell was working as a nurse on a psychiatric ward at Callan Park Hospital where Hill was also working. Hill and Revell shared a house and an interest in the manifesto of the German radical Marxist group known as the Sozialistisches Patientenkollektiv (SPK).
( Το Sozialisthsches Patientenkollektiv μάλλον δεν παίζει ρόλο, παρά την υπογράμμιση, αν και ενδόμυχη πεποίθησή μου είναι ότι η ψυχιατρική πτέρυγα ήταν που ονομαζόταν SPK, ότι αν έδειχναν ενδιαφέρον για μανιφέστο κάποιου Marx αυτός δεν ήταν άλλος από τον γνωστό και originell Groucho)
Εμένα μου αρκούν για να δείξω ότι οι ρίζες των SPK και των PSB βρίσκονται στην ψυχιατρική πτέρυγα την οποία επισκέφθηκε ο Trelkovsky νομίζοντας ότι αποτελεί το δωμάτιό του και ο ίδιος τον Ένοικο.
Ναι είναι φανερό : λέω ξεκάθαρα ότι ο Ένοικος ( The Tenant ) του Πολάνσκι θα γυριστεί σύντομα από τον ίδιο με πρωταγωνιστή τον Depp.
Ο Neil Hill δεν είναι άλλος από τον Neil Tennant (= έννοικος) , ο οποίος για να μας αποπροσανατολίσει προσθέτει ένα N στο επίθετό του. Συναντά τον Revell, δηλαδή τον Lowe, σε μια ψυχιατρική πτέρυγα όπου αυτός εργάζεται ως νοσοκόμος. Ή νοσοκόμα. Η αγγλική λέξη δεν διευκρινίζει και το φύλο - άλλη μια απόδειξη μέσα στα όρια της γλώσσας του πόσο σωστή υπήρξε η σκέψη μου για τον Ίμπρα. Μοιράζονται ένα διαμέρισμα και εντρυφούν στο πώς ο Μαρξ γύρισε τα πόδια της θεωρίας του Έγελου ψηλά και το κεφάλι κάτω πηδώντας μια καμαριέρα.
Βγάζουν φυσικά το συμπέρασμα ότι για να εισχωρήσεις στην Υψηλή Κοινωνία θα πρέπει να εισχωρήσεις κυριολεκτικά σε μια κυρία της υψηλής κοινωνίας αναποδογυρίζοντας τη θεωρία του Μαρξ και αφήνοντας τις καμαριέρες κατά μέρος. Πώς μπορούν να το πετύχουν αυτό;
(Το I spy το μόνο σοβαρό τραγούδι επάνω στο θέμα δεν έχει γραφτεί ακόμη)
Ως SPK είναι δύσκολο, οπότε επιλέγουν να γίνουν PSB. Θα γράψουν το Rent, το οποίο ο μύθος λέει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για ένα τραγούδι για την αρσενική πορνεία. Bullshit. Είναι μια ακόμη προσπάθεια αναγωγής της εξίσωσης Πάλη των Τάξεων στο κρεβάτι: ο Lowe φτάνει με το τρένο (φαλλικό σύμβολο για όποιον έχει ταξιδέψει με τρένο στην Ελλάδα, δεν είναι δυνατό μέσα στο τρένο παρά να σκέφτεσαι πώς θα συγκρατήσεις τα ούρα σου ως που να φτάσεις λόγω της παροιμιώδους βρωμιάς της δυσλειτουργικής τουαλέτας του) στο West End.
Εκεί, απηυδισμένη από τα dinner parties and champagne μία κυρία της Υψηλής Κοινωνίας, θα τον συναντήσει στο σταθμό φιλώντας το rent boy της, δεν το λέμε και παθιασμένα αλλά ok Βρετανοί. Ο Tennant σχολιάζει : I've always imagined it's about a kept woman, and I always imagined it set in America. I vaguely thought of one of the Kennedys, for some reason. Kept man θέλει να πει αλλά σημασία έχει ότι το μαρξιστικό μυαλό του στιχουργού φανταζόταν τον ίδιο τον Kennedy, που αν μη τι άλλο αποτελεί το Αμερικανικό Όνειρο.
Πρωταγωνίστρια του video η Margi Clarke η οποία, διαβάζουμε στο Wiki, μπαίνει στη βιομηχανία του θεάματος το 1978, όταν σχηματίζονται οι SPK. Άραγε τυχαία η επιλογή της από τους μαρξιστές PSB να ενσαρκώσει αυτήν που πληρώνει τις υπηρεσίες του Lowe; Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις: Margi αυτή, Margi και ο αντίπους Thatcher. Clarke, δηλαδή κλαρκ, έχει δει κανείς μας άραγε να δουλεύει κλαρκ ο όποιος μεγαλοαστός του West End; Από ένα σημείο και έπειτα η Margi ονομάζεται Margox. Πάμε παρακάτω : Το 1985 συμμετέχει στο cult film Letter to Brezhnev, στο οποίο δύο κορίτσια από το Liverpool εργατικής τάξεως συναντούν δυο ναύτες από τη Ρωσία.
Δεν είναι ιδανική άραγε η Margi να ενσαρκώσει τα όνειρα διάλυσης των ταξικών υγρών των PSB ή SPK;
Αλλά με όλα αυτά τι σχέση έχει ο Ένοικος του Πολάνσκι;
Ή ο Depp;
Πρώτα από όλα ο φλύαρος σκηνοθέτης αποκάλυψε τη σχέση SPK και PSB. Μόνο μέσα από το δικό του διεστραμμάνο μυαλό θα μπορούσαν να αποκαλυφθούν οι υπόγειες διαδρομές των δύο συγκροτημάτων και οι πολύπλοκες σχέσεις του ορθόδοξου Μαρξ με τον Γκρουτσιανό.
Δεν χρήζει μεγάλης ανάλυσης. Στον Ένοικο ο Τρελκόβσκι ζει σε ένα διαμέρισμα απομονωμένος και το μόνο που πράττει είναι να φαντάζεται ότι όλοι συνομωτούν εναντίον του. Είναι αυτό που λέμε Ten(n)ant ο οποίος πρέπει να δίνει το rent του φυσικά ανά τακτά διαστήματα. Φυσικά όλοι αναγνωρίζουμε το ψυχαναγκαστικό όποτε αλλάζει ο μήνας να πρέπει να δίνεις το νοίκι, ο ψυχαναγκασμός είναι δεσμά τα οποία πρέπει να σπάσουν, τα χρήματα που δίνεις είναι το υλικό αντίκρισμα του ψυχαναγκασμού σου, όσο ανεβαίνει το νοίκι τόσο πιο πολύ αισθάνεσαι την εξουσία.
Ο Τρελκόβσκι είναι ο συμπιεσμένος ρους των γεγονότων επάνω στη συνταγή των φαρμάκων του Πολάνσκι. Μόνο αυτός θα μπορούσε να συλλάβει το φαινόμενο SPK PSB έτσι ώστε να ετοιμάζει το remake του Ένοικου βάζοντας να πρωταγωνιστήσει σε αυτόν το μόνο άτομο εκτός του Σέρλοκ Χολμς το οποίο με τόση επιδειξιομανία στα πρώτα του βήματα διαφήμιζε το πού μένει : 21 Jump St.
(Σημειωτέον ότι η σειρά άρχισε να προβάλλεται το 1987)
Θα ριψοκινδυνεύσω το πότε η βίδα έστριψε, όπως θα έλεγε και ο Henry James: δεν θα είμαι πρωτότυπος, το 1969 η Sharon Tate είχε την τύχη που θα είχε η Clarke αν το video clip συνεχιζόταν μέσα στο μυαλό του Neil, θα βρισκόταν σφαγμένη. Το 1977 ο Πολάνσκι θα βρεθεί έξω από τα όρια των ΗΠΑ, στη Γαλλία, το ίδιο θα αποφασίσει και ο Depp αργότερα.
Όλα θα οδηγηθούν εκεί από όπου άρχισαν: στην ψυχιατρική πτέρυγα όπου δούλευαν οι δύο SPK ή PSB. Το δωμάτιο του Τρελκόβσκι δεν είναι άλλο από το δωμάτιο στο οποίο νοσηλεύονταν αυτοί που νόμιζαν ότι δούλευαν εκεί - και εδώ καταλαβαίνεις πόσο μεγάλη σημασία για την ψυχική σου υγεία έχει το να μην αισθάνεσαι άσχημα που κωλοβαράς όλη τη μέρα. Η νοσοκόμα ίσως να ήταν η Margi στο μυαλό τους. Ή η καμαριέρα στο μυαλό του Μαρξ.
Γιατί όλα συμπυκνώνονται αν μη τι άλλο στην πασιφανή πια πραγματικότητα ότι η Βανέσα Παραντί δεν είναι τίποτε άλλο από τον περονοφόρο ανυψωτή των κολασμένων της γης στον παράδεισο της σοσιαλιστικής ευμάρειας.
Frankly mr. Bill Shankly (a.k.a Kino Runner)